wtorek, 8 marca 2016

Święto

Myślicie pewnie, że dziś Dzień Kobiet?
No i dobrze myślicie. Dzień Kobiet jak drut. I wcale nie straciło na ważności mimo, że wszyscy je o komunistyczne korzenie posądzają.
Byłam dziś w "Biedronce" i widziałam jak się panowie do owego Święta przygotowują. Ładnie się przygotowują: kwiatki kupują, czekoladki różnego autoramentu. Oraz napitki wszelakie... (nie wnikam, kto będzie używał a kto ... nadużywał :) )
Świętujmy!!! Bo miło jest mieć Dzień Kobiet przez cały rok. Ale równie miło jest mieć Dzień Kobiet w ... Dniu Kobiet.
Ale ja dziś nie o Dniu Kobiet chciałam...
Ja chcę tu niniejszym ogłosić coś, o czym niewielu wie a wielu jest zainteresowanych.
Ja jestem. Bo to Święto Mojego Wojtusia!


Dziś
                     DZIEŃ RUDYCH


Wszystkiego dobrego Mój Rudy Wnuczku!!!
                 

         

1 komentarz:

  1. To jak też składam życzenia Wszystkiego najlepszego i najsłodszego dla Wojtusia :-)
    A tzn., że i święto mojego Natanka :-)

    OdpowiedzUsuń