poniedziałek, 7 lutego 2011

Cud techniki

Hitem wśród programów telewizyjnych jest dla mnie...prognoza pogody w TVN! A hitem tegoż hitu- wydanie niedzielne.
Nie bez wpływu na moje preferencje ma osoba Pana Zubilewicza, ale to osobna całkiem historia.
Nienawidzę zimna i lubię wiedzieć kiedy wreszcie przyjdzie wiosna. A ponieważ niedzielne wydanie prognozy pogody jest również prognozą długoterminową więc w niedzielę wracam do domu z najdalszych rejonów świata ażeby zdążyć na 19.40. Najczęściej mi się to udaje.
Tak też było wczoraj.Zasiadłam, obejrzałam ...i się załamałam. Bo po kilku dniach fałszywej wiosny- zima wraca!!!Za 4 dni może być nawet -16 na termometrze.
Oczywiście natychmiast się podzieliłam tą potworną informacją z Romkiem.
I co usłyszałam? to, co zawsze słyszę:"Ale to nie u nas, to w Suwałkach..."
No tak...Jak ostatnim razem w TVN pokazywali wykres temperatury to -12 też było w Suwałkach.
Skąd wiem? Bo termometr za oknem MOJEJ SYPIALNI też mi pokazał, że w Suwałkach jest -12!!!
Termometr dalekobieżny!!!

2 komentarze:

  1. Ej, ja mam nadzieję, że te Suwałki wrócą do siebie zanim przyjadę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, nie wrócą. Dopiero się zaczną!

    OdpowiedzUsuń