środa, 2 kwietnia 2014

Wnuki. Dziadka

Dziś będzie krótko. 
Bo jak tak człowiek siedzi i mu się nudzi to albo wymyśla proch albo głupoty albo nic nie wymyśla tylko sobie wspomina.
Prochu nie wymyśliłam. Głupot już dość nawymyślałam. Stara już jestem wystarczająco ażeby wspominać.
Dziś wspomnienia-porównania.

Bo co się njlepiej wspomina w pewnym wieku? Dzieciństwo. Ale aż tak się w leciech nie posunęłam. Więc wspominam sobie ... dzieciństwo moich wnuków. To zawsze dla babci wdzięczny temat jest.
A ponieważ moje wnuki niebyt duże (prócz Relusi), to się daleko nie muszę cofać w tych wspominkach.
I tak sobie siedziałam wczoraj, wieczorową porą i myślałąm o tych NAJWAŻNIEJSZYCH w moim życiu.
I doszłam do WNIOSKU.
I ów wniosek sprawił mi radość wielce umowną... Bo nie mogę powiedzieć, że mnie zmartwił.
Pytanie: kto jest najważniejszą osobą dla wnuka/wnuczki?
Odpowiedź: dziadek.
Bo:
1. Relusia: "na kwiatkach znamy się tylko ja i dziadek".
2.Niko: rękawy popodwijane jak u dziadka, na ryby się z dziadkiem wybiera i jeszcze teksty typu: "zapytam dziadka, on wszystko wie"
3.Wojtuś: obrazki rysuje dla dziadka, z napełnieniem zbiornika w straży pożarnej poczeka na dziadka. I jeszcze mówi "taaaaak" jak dziadek.
4.Lusia: stanęła po raz pierwszy na Dzień Dziadka, pierwsze kroki zrobiła w dzień dziadkowych imienin
A co z babcią???

3 komentarze:

  1. Wiem,ze jest roznica pomiedzy: kto jest wazny a kogo sie kocha lub liczy na. jej milosc :-) Babcie! na Babcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu bym z Tobą polemizowała.Jeśli ważny, to się kocha! Myślę, że nasze wnuki jednak nie rozgraniczają kto jest ważniejszy a kto bardziej kochany. Po prostu: każde z nas ma swoje miejsce i swoje zadanie. A na geny (podwinięte rękawy czy "taaaak") to już nikt nie ma wpływu.

      Usuń
  2. Babcie czy wy nie rozumiecie, to się nazywa pośrednik taka instytucja, w chrześcijaństwie też tak jest, doskonały pośrednik między człowiekiem a Bogiem, a są wyznania co całe schody mają...

    OdpowiedzUsuń