sobota, 30 lipca 2016

Cuda, cuda!!!

Cud się zdarzył - tylko taki świecki i Romek miał dwie (DWIE!!!) soboty pod rząd wolne.
Wykorzystaliśmy je do imentu.
W poprzednią zwiedziliśmy klimatyczne Ogrody Kapiasa w Goczałkowicach.
Tu kilka fotek "ku pamięci":

Tu Romek odpoczywający PRZED zwiedzaniem.



A tu w altance z miskantów . Zaułek Ciszy się to miejsce zwało.



Kazał mi wejść w cudze buty!


A potem własne musiałam poprawiać!



Odpowiedzie miejsce dla odpowiedniego ... Romana




Każdy ma swój domek


Albo jeden wspólny :):):)



Też odpoczywam...



bardzo odpowiedzialne zajęcie:obfotografować ptaszki dla Relusi
Tak oto spędziliśmy pierwszą sobotę cudu!
___________________________________________________________________________


A dziś nastąpił cudu dzień drugi i mieliśmy ( ja miałam) ambitne plany zrobić dzień gospodarczy , taki z myciem okien (Romek) i praniem firanek (ja).
Ale... Ale mi się tego wolnego strasznie żal zrobiło. Bo wszak okna tyle czasu już były brudne, to jeszcze trochę poczekają. A cud wolnosobotowy to nie wiadomo kiedy znów się przytrafi.
I tym sposobem, wsparta przez Moje Osobiste Dziecko i Męża, który wolał jechać gdzieś niż myć okna, (ciekawe dlaczego...) podjęłam heroiczny wysiłek, odklejenia się od pralki i odczepienia się od myśli, że okna brudne i pojechaliśmy.
Do Pszczyny.

Żubry oglądać.


A w Zagrodzie żubrów:

Tata Daniel


Mama Danielka z synusiem

Smutna sarenka

króliczki

Pani z lisiczką

Paw (to niebieskie)

Żubry? Jakie żubry??? 
A poważnie to w tej willi za mną i za pawiem rezydowały.

Ale żeby tak całkiem nam się wizyta u żubrów nie zmarnowała to proszę:

Ten żubr za mną troszkę "umarnięty" (jak mówi Lusia) ale zawsze żubr!


Romek wolał zdjęcie z ... capem.


Być w Pszczynie i nie odwiedzić Księżnej. No, nie uchodzi....
Więc spacer po parku i okolicach pałacu...



Romek sprawdzał, że się nadaje (pewnie szuka zajęcia, kiedy już będzie na emeryturze...)




Potem już tylko zamieniliśmy kilka słów z Księżną Daisy. 

I tak świecki cud dobiegł końca.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz