sobota, 14 stycznia 2012

Stomatologia zimą

Znacie skutki nieusuwania kamienia nazębnego? Jeśli nie znacie to poszukajcie takiej informacji na internecie. W każdym razie ja ze swej strony zapewniam, że są groźne. Sama wprawdzie ich nie doświadczyłam, ale tak mnie przerażają, że staram się ze wszystkich sił pozbywać kamienia.
Generalnie robię to we własnym zakresie i domowymi sposobami...niemniej jednak czasem trzeba się oddać w ręce profesjonalisty. A ponieważ tego rodzaju profesjonaliści i zabiegi, które oferują, nie są mi straszne (a wręcz je lubię) więc się wczoraj udałam do gabinetu stomatologicznego w celu pozbycia się owego balastu.
Mówię wam: bajka... Wprawdzie po tych różnych "czarach" jakich pani dentystka dokonała w moich ustach czułam się troszkę jakbym spędziła dzień na placu budowy w czasie bardzo silnego wiatru, albo przynajmniej jakbym pokryła gładzią gipsową ściany 6-pokojowego mieszkania, ale nic to !!!
I tak więcej plusów.
Tyle tylko, że zima przyszła w godzinę po mojej wizycie u dentysty...
Jaki to ma związek? A ma !!! Przeciągi mam w buzi, jeść i pić nie mogę, gadać na powietrzu nie mogę. Bo mróz i wietrzysko.
Następnym razem poproszę w maju...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz