piątek, 14 marca 2014

Oglądam

Mam nagrywarkę. I nagrywam sobie różne filmy, których akurat w danej chwili nie mogę obejrzeć...
 Nagrywarka charakteryzuje się 3 cechami wiodącymi:
-jest made in UK
-jest leciwa jak Królowa Elżbieta
-nie posiada instrukcji obsługi (nawet w internecie).
I moja nagrywarka postanowiła dokonać żywota. Ale pan doktor-Romek ją reanimował. Ale ona się za bardzo nie dała i amputowała sobie ramie, czyli przedłużenie konstytucji tudzież władzy czyli pilota...
I ów pilot nie dał się już nprawić...
A ponieważ nagrywałam sobie i nagrywałam te różne filmy i nigdy nie miałam czasu ich oglądać to się nagle okazało, że jest ich strasznie dużo a ja, doprawdy nie mam już kompletnie nic do zrobienia, żadnej książki do przeczytania (prócz tych 820 na czytniku... i kilku specjalnych na pólce...) i natychmiast muszę obejrzeć jakiś film.
 Ot, przewrotna ludzka natura.
Ale - jak? biorąc pod uwagę powyższe.
No jakoś trza... wszak kiedyś nie było pilotów. A i dziś każde urządenie mające pilota można obsługiwać bez jego, tego pilota, pomocy.
Więc i moją nagrywarkę.
I spędziłam dzisiejszy ranek na odkrywaniu ukrytych walorów nagrywarki:
Guziczków na przedniej ściance ma 7. I szafeczkę
Szafeczkę pominęłam na wstępie jako, że nie zawierała niczego niezbędnego.
Guziczkami się zainteresowałam.
I odkryłam, że służą:
-jeden do włączenia - hurra!
-drugi do wysunięcia szufladki na płytkę - też hurra!
-następny do włączenia filmu - no ten to już całkiem hurra!
jest jeszcze taki do nagrywania i do programowania. I reszty nie wiem.
Ale pomyślałam sobie, że to co niezbędnie potrzebne już mam: włożyć płytke, włączyć, obejrzć, wyłączyć...
No, w zasadzie...
Tylko wychynął niewielki program:
Ja te filmy mam nagrane w systemie "ile wlezie". I teraz mi wyszło, że jak zacznę oglądać taką płytkę, na której będzie 4 czy 5 filmów, to oglądam 8 godzin ciurkiem...
Bo nie mam pojęcia który guziczek jest od wybrania tego filmu, który NAPRAWDĘ chcę zobaczyć.

2 komentarze:

  1. Wciskaj wszystkie po kolei! Gorzej, jak któryś będzie do kasowania...

    OdpowiedzUsuń
  2. pilocik uzdrowiony , śmietnik odroczony, nagrywarka hula jak złoto...

    OdpowiedzUsuń